miercuri

statusuri de mandrie;x

""Privirea mea nu sparge gheata,dar pe tine te face bucati. :


"Ce unii au si Nu apreciaza . altzii isi doresc . si doar Viseaza !

"Baietii fara fete, nu pot rabda ! Arati bine, esti desteapta, il faci ! Dar daca pui botu` la vrajeala lui, te dezbraci !"


"Te atrage [dar te si enerveaza] felul ei copilaros de a fi...Zici mereu ca nu te intereseaza persoana ei[dar stii prea bine ca nu-i asa]. Mereu vei avea o slabiciune pentru ea

Te vei uita la mine. si te intrebi ce e cu tine ai uitat ca mai avut si mai pierdut cred ca inima iti spune ca tu inca mai ti la mine []"


[?]Dacaa`soont subiekt d Barfa`Tu cretinoo esTy oo tarfa`[?

Sunt fitoasa :X ! nu-ti convine ? Za.i la Mata nu.mi zii mie . !:p


Iubeste`o numi pasaa Pastreazoo` de tOtt` iar pe minee ca`ndd ma privestii` sa te lingii pe b0tt` :p


sunt o blonda fitzoasa si nu ma aseaman cu nicci o bruneta falsa >

Ai grija sa nu calci in cioburi ca te spargi in figuri.

" Sunt cuminte si te fac doar din cuvinte! "

Tu Ejti Vagabontul Meu Ca Sarea Shi Piperul Arunci Monotonia Asta ItzZi e Felul...VorbestiMurdar E In Zadar...Na`i! Na`i Ce Sa Schimbi!

Ðøмղϊsøara vrea đϊscretϊe e secretul ղøstru,nu vreм atentϊe...ղu supørt nїcї`o їnđїscretїe asta мїk`e ø BESTIE!

Nu am sa te mint faci parte din viata mea stii bine pentru tine tot as da. nimic raw nu se va intampla daca am un vagabond in pireajma mea


Javrele sunt invidioase,curvele geloase, penalele jegoase v'adunatzi mereu ca sa ma barfitzi la greu, da va torn bezina'n gura sa luatzi foc Fu**va'n gura `


Elegant`.Fenteaza`le pe`obstacole`, si-arde`o incet`.Ca graba strica orice efect`

O sa incerce sa te jigneaska O sa ia droguri non`stop O sa vrea sa te insele Insa tu iarta`l de tot Orike s`ar intampla El pe tne te
iubeste Tu esti fetitza lui si fara tine`nebuneste



♥ ♥ღsa taci cand vb eu nu-mi place s minti cand mint eu nu-mi place s imi sp PA...asta e replica mea" ღ•º°●ღ

muLTe barfe`. muLTe Tarfe` asa-i viata`. cand Te gandesTi La eLe Te apuca greata` daca vrei iTzi dam n0i subiecT de barfa`. hmm` viata`i cea mai scumpa Tarfa`

•`Daca vrei sa mai dai ochii cu mine,sa stai,retine :
Ramai cat vrei.dar nu incerca sa gandesti pentru mine[ ]`


"""sunt gata sa traiesk oO alta viata sunt gatha sa le arat tarfeloor_|_ o`alta fata
`nu`mai antUrajul taw te-a faqut sa fii om rau./

AgitatSia` inCepe`.eSthi gata de` parTy? Hai cu mne` sa`tSi arath ce te asSteaptha`

SunT` tOt ce vrei` si nu` pOtsi` avEaa`! tOt ce`ai avuT` si n`ai jTiuT pasTraa` `! [ semnEaza`: d0mnish0ara` caRe` te-a dat peSte` cap `!] ♥ ~


TE uItI lA mN iNvIdIoAsA pHe sUb BrEtOn DaR eO ThE vAd MaI pIeRdUtHa ca Un ApEL Pe TeLeFoN

Nu ne plaC tarfele prOaste care se baGa in proBlemele nOastre !


Am FiTse ? Ei Si Ce ?
Imi PermiTh

• In Continuare Crezi K Totul Iti Apartine Poti Sa Ai Orice,Dar Nu ma Mai Poti Avea Pe Mn Nu Trb Sa Ma Cauti,Iti Spun Unde Sunt...In Discoteca Q Baietii,acolo Unde M`ai cunoscut

5 comentarii: